Sık geçen başlıklar

25 yaşından sonra oyunların sarmaması 1

ekşi'de gör
sebebi zamandır elbette. boş zaman olmuyor mu? oluyor elbette. ama o zamanı da oyun gibi zamanı ileri saran bir aktivite ile doldurmak istemiyorsunuz. yoksa zamanın bol olsa, oyun oynayarak harcadığın zamandan dolayı suçluluk hissetmesen gayet de oynarsın.