katılmadığım önerme.
29 yaşındayım ve kendimi çok daha değerli hissediyorum. ne ayakları yere basmayacak hayaller kuruyorum, ne de bana faydası olmayacak insanlarla iletişim. o kadar memnunum ki durumumdan. ve halimden de bir o kadar memnun.
bir şarkıda, "her yaşın bir güzelliği var en güzel çağımdayım" diye bir söz geçiyordu. ben açıkçası daha önce kendimi bu kadar güzel hissetmiyordum. bu söz bana artık daha anlamlı geliyor. güzelliğimde 5-6 sene öncesine göre bir değişiklik olmamıştır, olsa olsa kırışıklar belirmiştir göz çevremde ama asıl güzelliğin fiziksel olmadığını yeni yeni anlıyorum ve bu durum bence, beni daha değerli kılıyor.
her anı yeni bir birikim demek ve birikimdir insanı değerli kılan.
ekleme: yıllanmış şarap konusuna hiç değinmeyeceğim.*
25.03.2017 · 20. sıra
lanetnick
24.03.2017 10:04