vay arkadaş; ambulans görevlilerini kaçıracaksın, trafik polisini kaza var diye çağırıp öldüreceksin, polisleri sabahın köründe evlerinde infaz edeceksin. hala ateşkesi bozmamış olacaksın.
(bkz: beyin.dll not found)
26.07.2015 · 13. sıra
vefalilutfu
25.07.2015 09:35 ~ 17:09