fener'li olmak ne zor iş lan
baraja itiraz ediyorsun çat diye muadilini önüne atıyorlar.
elden penaltı kazanıyorsun paaat samet'in pozisyonunu yüzüne çarpıyorlar
dzeko'ya temas var penaltı doğru diyorsun hooop icardi ghezzal pozisyonu götünde patlıyor bir anda
fener'li arkadaşlar, sizin itiraz edebileceğiniz bir pozisyon maalesef yok. neye itiraz etseniz aynısından avantaj sağlamışsınız zaten.
27.01.2024 · 22. sıra
gayyin sin 1905
26.01.2024 02:31 ~ 02:32