ben anlamıyorum, abdülkerim ve ahmet çakar önderliğinde 2 senedir fenerbahçe amigoluğu yapılıyor. diğer tarafta rıdvan var. diğer tarafta ahmet ercanlar emre bol var. beriki tarafta güntekin ve bein var. youtube’a demirkol ve serdar ali lokomotiflik yapıyor.
bu saydıklarımın hepsi galatasaray düşmanlığı üzerine bir kariyer kurdular kendilerine.. zaten ana akım medyanın %90’ı ali koç tarafındaydı..
daha ne isteniyor? ulan akp bile halk tv, tele 1 falan bıraktı. bunlar 0 karşıt görüş istiyor. o kadar da değil.
26.01.2023 · 20. sıra
praemoderor
25.01.2023 15:12 ~ 15:18