harbiden burada “sağlık” üzerine yorum yapılır mı diyenler var!?
bu adamın ecevit'in hastalığı hakkında söylediklerini daha doğrusu dalga geçtiğini hatırlamıyor musunuz?
allah kınadığını yaşatmadan öldürmezmiş ya da bir başka deyişle “karma” diyor ve susuyorum…
27.04.2023 · 13. sıra
einsteinin kedisi
26.04.2023 00:23