cok degil yaklasik 4 sene evvel final four'a kaldigimizda deliler gibi sevindigimizi kutladigimizi hatirliyorum, dun gibi aklima.
simdi ise final four'a kaldigimizda ihsan bayulken "ait oldugumuz yerdeyiz" cumlesi kuruyor, ve icimizi kipir kipir eden sevinc sadece birkac dakika suruyor. resmen alistik. final four asagisi bu takim icin mucizevi denecek kadar basarisizlik artik.
eline saglik obradovic, elinize saglik cocuklar. sonu tekrar kupa olur umarim.
26.04.2019 · 20. sıra
mytheus
25.04.2019 21:51