Sık geçen başlıklar

25 milyon insanın oyu yenilgi olarak tanımlanamaz 1

ekşi'de gör
doğru söylemiş, hadi 1-2 seçim kaybettin bu yenilgidir, girdiğin her seçimi kaybetmek hezimet ve eziklik.
edit: imla.