cüneyt özdemir yayınında yapılan açıklamalardır, toparlayabildiğim kadarıyla not aldığım kısımlar ;
-süleyman bey'in makyaj işi uzamış olacak ki 7 dakika geç başladık yayına
-tartışmayı yönlendirme imkanımız olmadı
-sayın bakan 5 10 dakikalık girizgah istedi, 45 dakikaya uzadı bu süre
-bugüne gelelim, konumuza dönelim diye müdahale etmeye çalışsak da sayın bakan bildiğini okudu
-hepimiz gördük, 45. dakikada programın seyrini değiştirmeseydik eğer trt programına dönecektik
-sayın bakan için süre sınırı konulmalıydı
-çok fazla gazeteci vardı, en fazla 2 kişi olmalıydı, 2 kişi soru sormalıydı, medeni bir tartışma ortamı yaratılmalıydı, sayın bakan 45 dakika boyunca otoriteyi eline geçirdi, müdahalelere rağmen konudan çıkmadı, biz ne yapalım, içişleri bakanını derdest mi edelim ?
-sevgili yurttaşların anlamasını istiyorum, biz gazeteciyiz, evet benim siyasi görüşlerim var, bunu saklamıyorum ama ben bir tribün önderi değilim, ben bir aktivist değilim, ben bir gazeteci olarak kamu adına sorular sorarım, demokratik makul bir ülkede bu sorular sorulur, türkiye çığırından çıkmış durumda, bütün makul durumunu kaybetmiş durumda , demokratik zemin aşılmış, hukuk devleti kimliği aşılmış
-ben soru sorarım, ısrar ederim, sorumu takip ederim, cevap vermiyorsa ben daha fazla ne yapabilirim ?
-ticaret bakanıyla yapılan bir röportaj gibi değildi ortam, sedat peker'in atmış olduğu tweetleri dillendiren bir gazeteci durumuna düşmek de var işin sonunda
-programın formatı yanlıştı
-reklam arasında sayın bakana sorularıma cevap vermiyorsunuz, dedim, süleyman soylu ise sormuş olduğum tüm sorulara cevap verdiğini söyledi, sadece cevap vermek istediklerize istediğiniz şekilde cevap veriyorsunuz dedim, aramızda 2 defa tartışma yaşandı, bu yüzden de aynı soruları tekrar tekrar sormak zorunda kaldım
-süleyman soylu yaklaşık 50 kişilik ekibiyle geldi programa, içeride ve dışarıda her taraf polisti
-programın bir gün öncesinde ekşi sözlükte başlıklar açıldı, eleştirileri anlıyorum saygı duyuyorum ancak hangi olağanüstü koşullarda bu işi yaptığımızı bilmelerini isterim. bundan daha iyisi ''yapmamak'' olabilirdi. ben elimden geleni yaptım.
26.05.2021 · 6. sıra
onnik
25.05.2021 12:12 ~ 14:35