(bkz: olmamış olaylar hakkında olmuş gibi başlık açmak)
erken seçim zorunluluk haline geldi, çünkü,
- başkanlık sistemi başarısız oldu, parlamenter sisteme dönüş yapılmak isteniyor.
- son günlerdeki olaylar bardağı taşıran son damlaydı, siyaset iyice yozlaştı, ülke felakete sürükleniyor.
- hangi şartlarda ve kimlere satıldığı açıklanmayan 128 milyar dolar ve -64 milyar dolar merkez bankası rezervi ile güçsüzleşen ekonomi düzeltilemiyor, gencinden yaşlısına halkın canı burnunda.
- katar'a ve beşli çeteye verilen kanal istanbul sözü tutulmak isteniyor fakat halkın desteği ve onayı alınamıyor, çekiniyorlar.
şahsi fikrim ise,
sedat peker'in açıklamalarına halk ilgi gösterdi ve bugün olmasa yarın, yarın olmasa ertesi gün, eninde sonunda cumhuriyet savcıları harekete geçecek. görev başındayken yargılanmayı kabul etmeyecekleri için bütün pislikler yargıya değil seçime götürülüp zaman kazanılacak.
edit.
saat 16:00 - piyasaların ani çakılması ile acaba? dedirtmiştir
26.05.2021 · 24. sıra
bozdogan
25.05.2021 15:25 ~ 17:19