Sık geçen başlıklar

25 mart 2021 tekke'deki komutan 2

ekşi'de gör
(bkz: hazırlıklarımız 19 yıl sürdü asıl şimdi başlıyoruz)

açıklaması sonrası kamuoyunun nabzını ölçmek için özellikle sızdırılmış/servis edilmiş görüntülerdir...

evet özellikle...

tam da (bkz: askeri okul yönetmeliklerinin değiştirilmesi)'nden 1 gün sonra...

nabız ölçüyorlar...

ve burada bazıları "ne var bunda ibadetini yapıyor, namaz kılıyor" demiş.

pekala, gitsin camide kılsın namazını madem amacı ibadetse.
öyle ya, pek çok komutan camiye gidiyor, namazını kılıyor, üstelik üniformasıyla.

kimse bir şey diyor mu?
hayır.

ama bakın, burası cami değil, tekke...
bir cemaat dergahı.

ve bir cemaat dergahında ne olur? cemaat mensuplarının biat ettiği, tabi olduğu bir şeyh/mürşid olur.

yani bu general bu dergaha giderek, biryerlere, birilerine biat ettiğini duyuruyor özellikle.

amaç namaz kılmak/ibadet etmek olsa, dediğim gibi camiye giderdi.
ama amaç, birilerine, bir yerlere biat ettiğini, tabi olduğunu gösterip toplumun nabzını ölçmek.

toplum yeterince tepki vermiyor, bunu normal görüyorsa da devamını getirmek...

son olarak;

--- spoiler ---
efendiler ve ey millet, biliniz ki, türkiye cumhuriyeti şeyhler, dervişler, müritler ve meczuplar memleketi olamaz. en doğru en hakiki tarikat, medeniyet tarikatıdır.
--- spoiler ---
binlerce yıllık türk ordusunun akp-fetö dönemindeki çöküşünün bir sonucudur. asıl büyük bombayı ise çıkacak olan bir savaşta göreceğiz. stratejik ve kurmay zekadan yoksun vasıfsız ve liyakatsız komutanların kazanacağı bir savaş olamaz.