bu yandaşlar gerçekten çok acayip.
tsk, 23 nisan, 19 mayıs, 30 ağustos, 29 ekim'de böyle gösteriler yapınca " ovv çok militarist hareketler bunlar, yıl oldu ikibin bilmemne, böyle gösterilere ne gerek var, yaşasın sivilleşme ".
pakistan yapınca " ne gaddar güçlüler, müslüman oleey ".
kendileri de bilmiyor ne yaptıklarını.
26.03.2017 · 44. sıra
ertunga
25.03.2017 12:07