yemin ederim ki 4 olmasını istiyorum. bir hafta sonra 5 olsun. başbakan dün "doları fetöcüler çıkartıyor" dedi ya, dolar 10 olsun istiyorum.
fetöcüler adi, aşağılık insanlar ama onların gücü dolara yetmez. akp nin artık kabul etmesi gerekiyor. 15 yıldır beton dikme üzerine yürüttükleri ekonomi tükendi, bitti.
26.11.2016 · 47. sıra
mahmut adinda bir balik
07:27