ödül gibi ceza. bjk ve trabzon'un kapı gibi hakkını yemişler. kendi yöneticilerinin açıklaması var; kerem transferini bu şekilde yapmasak asensio'yu alamıyorduk diye. e bu sezon kaç maç asensio x faktör olup son anda maç kurtardı. ligin sıralamasını ve gidişatını aşırı derecede etkilemiş ve sadece bu ceza ise o zaman limit aşmak veya usulsüzlük yapmak neredeyse hiç birşey bu bütçelerde.
sonradan tekrarında yaptırım artırıyorsa bilemem. ama bu şekilde fener'e ödül verilmiş.
26.06.2026 · 19. sıra
nitta
25.06.2026 09:57