galatasaraylı'yım. lakin fenerbahçe'yi severim. galatasaray ve fenerbahçe nasıl sevilmez ki ? bugün kadıköy çok güzeldi. zaten yaz akşamları moda, fenerbahçe ve caddebostan sahilleri hep güzeldir. fenerbahçe taraftarı başarıyı özlemiş. adamlar çok çekti. yok şikesiydi yok comolli'siydi. umarım sevilla'yi eledikleri günlere tekrardan dönerler. şu an yolun çok başındasınız ama tarihiniz var. tarih her şeydir. insana güven verir. saraçoğlu'nun önünden her geçişimde bunu iliklerime kadar hissediyorum. fenerbahçeliler şunu unutmayın. bu takımda eskiden roberto carlos, alex de souza oynuyordu.hepsini de canlı izledim. onları izleyenler ne demek istediğimi çok iyi anlayacaklardır. zico'yu da gördüm. şu anda da jorge jesus çok iyi bir hoca. aurası zico'dan daha iyi. adamın yedek kulübesinden her çıkışında 50 bin kişi ona bakıyor. o da saçlarını arkaya atıyor. bunu yapmayı seviyor. bence bu sefer sabırlı olmanın zamanı. futbolcularınız iyi niyetli. ya da jesus'tan korkuyorlar. :) ali koç da geldiği günden beri elinden geleni yapıyor. yalan yok. kolay değil , fenerbahçe farklı bir güç ile savaştı. ve bu adam da savaşıyor. biliyorum sabrınız tükendi ve kırılgansınız ama bugün tribünlerdeki coşkudan, sahadaki temiz futboldan ve futbolcuların hırsından ben o başarının kokusunu aldım. o çimin kokusu insana bir farklı gelir. ne de olsa galatasaraylıyız. başarıyı iyi biliyoruz. türk futbolunun şu an en büyük ihtiyacı galatasaray'ın ve fenerbahçe'nin büyük takım olduklarını hatırlamasıdır. başakşehir, konyaspor ya da hükümet destekli herhangi bir takım falan değil. onlar spordan ve sporcudan anlamazlar. zaten dibi gördük. avusturya ligi uefa sıralamasında 7. iken türkiye ligi 21. sırada. arada uçurum var. ama şimdi yükseliş zamanı. sahip olduğun kudret damarlarındaki o asil kanda mevcuttur.
renklerin önemi yoktur. fenerbahçe ve galatasaray türk futbolunun direğidir.
26.08.2022 · 4. sıra
capanoglu
25.08.2022 21:54 ~ 22:56