verdiğiniz konserin de yaptığınız paylaşımın da amına koyayım dediğimdir.
rusya' daki bir çok devlet sanatçısı istifa etmiş bunlar utanmadan bu paylaşımı yapıyor.
bir de yine ölüm orucu falan diye ondan bundan bahsedip propaganda yapmışlar konser sırasında.
bu gerizekalıların
80 yıl geride yaşadıklarına dair kanıt niteliğindeki videoyu aşağıdan izleyebilirsiniz.
linkbaşlık altında bazıları da sosyalizmin anavatanı ibaresine takılmış. ona buna okuduğunuzu anlamıyorsunuz cahiller falan demiş. cahil sensin. çünkü mesele o değil gerizekalı. konuya farklı bir bakış açısı kazandıracaksan ya da başlık altında bu konuyla ilgili entry girmiş yazar varsa bari ona referans ver kime ne söylediğin anlaşılsın.
edit: arkadaşlar bu entry' i favladığınız için teşekkür ederim ancak başlık altında gerçekten çok değerli ve farklı bakış açılarına sahip yorumlar var. ben tek tek buraya ekleyemiyorum şu an ama cidden dikkatle okumanızı tavsiye ediyorum.
peace