bugün bağdat caddesindeki bp'den migros hizasına kadar kuyruk görmemle kişisel rekoruma tanık olduğum saçmalık. konum cadde olunca millet ciddi ciddi 4-5 milyon liralık range rover'larıyla, mercedes'leriyle, porsche'leriyle falan sıra bekliyordu. range'in deposu 90 litre olsa, gelen zam litre başına hadi 2 tl olsun amk. depoda da 1 damla yakıt kalmamış olsun. hepi topu 180 tl için bir saat sıra beklenir mi ey kafasını siktiğimin lüks taşıt hamili? lan zaten gider gösteriyorsundur sen o yakıtı. senin gibi zengin olmaz olsun, yazıklar olsun. zaten senin range o yakıtı 200-300 km'de içer bitirir. bu kadar umrundaysa alsaydın hybrid bir yaris. zaten boyun 1.70 yok, neyin range'i sayın amınakoduğum?
(bkz: böyle böyle zengin olmak)
27.02.2022 · 20. sıra
awkward aardvark
26.02.2022 00:09