Sık geçen başlıklar

25 şubat 2022 akaryakıt kuyrukları 2

ekşi'de gör
bugün bağdat caddesindeki bp'den migros hizasına kadar kuyruk görmemle kişisel rekoruma tanık olduğum saçmalık. konum cadde olunca millet ciddi ciddi 4-5 milyon liralık range rover'larıyla, mercedes'leriyle, porsche'leriyle falan sıra bekliyordu. range'in deposu 90 litre olsa, gelen zam litre başına hadi 2 tl olsun amk. depoda da 1 damla yakıt kalmamış olsun. hepi topu 180 tl için bir saat sıra beklenir mi ey kafasını siktiğimin lüks taşıt hamili? lan zaten gider gösteriyorsundur sen o yakıtı. senin gibi zengin olmaz olsun, yazıklar olsun. zaten senin range o yakıtı 200-300 km'de içer bitirir. bu kadar umrundaysa alsaydın hybrid bir yaris. zaten boyun 1.70 yok, neyin range'i sayın amınakoduğum?

(bkz: böyle böyle zengin olmak)
benzin istasyonlarında kuyruk görürseniz şaşırmayınız, savaşta falan değiliz evet, ülkemizin adı ne ukrayna, ne rusya... kuyrukların sebebi benzin ve motorine gelen ortalama 1,56 türk lirası zam. insanlar yine cebindeki parasını olduğunca korumak için, 40-50 lira kâr etmek için mecburen sıraya giriyorlar.

"biz 30 sene önce gaz yağı guyruğundaydıkkk, yağ guyrukları varıdıı" diye ağlayan amcalar keşke görse bu detayları.

ey benim güzel ülkem...

edit: şu linki bırakayım, istediğinizde tıklayıp bakabilirsiniz. herkes kendi kuyruğuyla başlığa dahil olabilir.*