ekşi olay yeri inceleme ekibi hemen damlamış.
olayın evveliyatını bilmeden ve kamera görüntülerini görmeden bim personelinin kalitesiz olduğu kanaatine nasıl vardınız?
yüksek lisans mezunu gençler bim, a101 gibi yerlerde kasiyerlik yaparken çalışanların liyakatsiz olduğunu nereden anladınız?
bahsi geçen kadın kim ve oradaki çalışanlara neler yaptı bilmeden bomboş konuşun. anca provoke edin milleti.
edit: başlığın acilen "bim'de yaşanan tartışma" olarak filan değiştirilmesi lazım. bu haliyle sanırsın sokağa çıkıp bimciler pusu kurdu.
25.07.2021 · 37. sıra
ustalara saygi kusagi
24.07.2021 10:43 ~ 14:38