Sık geçen başlıklar

24 ocak 2019 pamukkale'nin iflas etmesi 2

ekşi'de gör
bundan 3, 4 sene önce yaz döneminde kısa bir süre host olarak çalışmıştım pamukkale turizmde. hayatımın en eğlenceli zamanlarından biri olmuştur benim için. her bindiğin otobüs ayrı bir macera, her gördüğün yolcu ayrı bir hikayeydi....

yolcuya verdikleri değerin kat be kat fazlasını çalışanlarına verirler. dinlenme tesislerinde yemekler açık büfedir çalışanlar için istediğin kadar ye iç, isterse yola paket yaptır kimse karışmaz. diğer firmalarda var mı bilmem hostlar için joker eleman sistemi vardı; genelde istanbul, izmir, bursa, denizli otogarında bulunurdu bunlar, kendini yorgun,uykusuz hissediyorsan onlar geçerdi senin yerine, sen yolun devamında arkada oturur dinlenirdin. ince düşünceli adamlardı vesselam.

inşallah tez zamanda düzlüğe çıkarlar allah yardımcıları olsun ne diyelim.
yazık oldu piyasadaki çok az sayıda olan eli yüzü düzgün firmadan bir tanesiydi. o güzel firmalar o güzel otobüslere binip gittiler, demirin tuncuna otobüs firmasının piçine kaldık. (bkz: ismi lazım değil)