1880'de st.marks ismi ile kurulup 1894 yılında manchester city adını almış takım. ingilterenin başakşehiriymiş lol
sahipleri amerikan olunca sorun yok! arap olunca oouuuvvv ne ouuuvv amına koyayım!
26.04.2019 · 25. sıra
lordofphantom
25.04.2019 00:04