taraftar yine sınıfta kaldı. 2. yarıdaki taraftar performansı rezalet.
lan senin 82. dakikada acil ne işin olabilir de stadı terk edersin amına koyim ya.
85. dakikada ferdi 60 70 metre depar atar, dönen topta yine 60 70 metre geriye koşar, taraftar çıldırırcasına ferdi'yi alkışlaması gerekirken "oley oley ismail kartal". lan ne alaka amına koyim.
bir diğer noktada acilen tribünde şarkı söylemenin yasaklanması gerekliliği. tribünde şarkı söyleyen canım kardeşim, ayağına topu al ve güzel günler göreceğiz güneşli günler diye diye tempo yapmaya çalış bakalım yapabiliyor musun? güneşli günlerinize sokayım sizin.
burada bir arkadaş 1 sezonluk maçların kadıköyden alınıp başka şehire verilmesi gerektiğini yazıyordu, çok haklıymış.
26.08.2023 · 19. sıra
aqoo
25.08.2023 00:02