-zehra çok güzelmiş
-7 numara da ne güzel gülüyo
-o uzun boylunun saçı neden pembe
-en arkadaki kısa boylu yanlış forma giymiş
-bi tane var saçları da gözleri de mavi...
olimpiyatları izlerken böyle başladı kızımın yorumları
kendisi 8 yaşında ve şu an
-kaptanın tek ayak smaçlarını başka kimse neden yapmıyo
-tuğba aslında libero da olabilirmiş
-koç biraz geç aldı molayı
-biliyo musun ebrar 12 yaşında başlamış voleybola
-romanyaya o seti vermesek hollandaya mesaj olurdu...
ne yaptığınızın farkındasınızdır umarım kızlar. bir nesile umut oluyorsunuz. yıllardır evin bi tarafında duran ve yüzüne bakmadığı plastik topla 2 haftadır kırmadığımız cam indirmediğimiz çerçeve kalmadı evde.
bu şampiyonada "saatinden dolayı" ilk defa kızımdan ayrı izleyeceğim maç. haydi kızlar
25.08.2021 · 4. sıra
yolcuhb
24.08.2021 10:51