kubilay aka’ya marş yaptırılırsa böyle boktan bi iş çıkar, normal.
nesrin sipahi’nin yaşa fenerbahçe’si ile kıraç’ın 100. yıl marşı çıtayı arşa çıkardı. diğer marşlar elbette o kalitede olamaz ama bu kadar da kötü olmamalı.
25.02.2024 · 40. sıra
lordikus
24.02.2024 16:06 ~ 16:09