(bkz: günahların takımı fenerbahçe)
Sık geçen başlıklar
24 şubat 2024 fenerbahçe'nin kazandığı penaltı 3
ekşi'de görfenerbahçe puan kaybetmek üzere.
dakika 90, kasımpaşa atakta, çağlar rakibinin bileğine basarak topu kapıyor.
net faul, sarı kart kesin kırmızı tartışılır.
hakem devam diyor. devamında fenerbahçe serbest vuruş kazanıyor.
açılan orta kasımpaşalı oyuncunun ve çağların yanından gidiyor. daha 2 hafta önce kendi futbolcusunun eline top çarptı diye penaltı bekleyen fenerbahçe taraftarından hiç itiraz yok.
çağlar korner diye itiraz ediyor, yan hakem outu gösterince koşa koşa mevkisine dönüyor. (penaltı olduğunu düşünse itirazı devam eder ya da eli işaret eder ve koşa koşa mevkisine dönmez diye düşünüyorum)
topun ele carptığına dair asla kanıt yok. var müdahalesi yanlış.
hakem geliyor izliyor. topun ele değdiginde dair yine kanıt yok. penaltı kararı veriyor bu da yanlış.
ele değse bile penaltı diyebilmek için elin doğal konumu incelenmeli, hiçbir görüntüde topun ele değmesi gibi bir sey olmadığı için elin doğal konumu konusunda zaten ortada bir şey yok.
pozisyonun başlangıcında çağlar ofsaytta. ele değdi kabul edelim, ofsayt verilmesi gerekirdi.
90:02 penaltı olduğu iddia edilen pozisyonun dakikası
penaltı 95:12'de kullanılıyor
96:00'da santra yapılıyor.
6 dakikalık uzatma hiçbir şekilde oynatilmamış yani.
98:11'de maç bitiyor. 6 dakika uzatma veriliyor ama 2 dakika oynatılıyor. 4 dakika kayıp.
özetle el mel yok operasyon var. fener yarıştan kopacakken can havliyle feneri yarışta tutmak için yapılmış skandal zinciri var.
şuraya kadar anlattığım olayların birebir ve adım adım aynısının galatasaray lehine yaşandığını düşünün. en az 20 sene boyunca ağlarlardı. ortalık yangın yerine dönmüştü.
utanmadan ismail kartal çıkıp çağlar gördüm elle oynamış dedi diyor. yukarda yazmıştım, aynı çağlar el için değil korner için itiraz ediyor, outu görünce anında mevkisine dönüyor.
ismail kartal muhtemelen aldığı talimat sonrası kandil günü göz göre göre yalan söylüyor.
hemen ardından fenerbahçeli yüksek takipcili hesaplar kasımpaşalı futbolcunun ağzından elime değdi itirafı yapmış gibi bir açıklamayı dolaşıma sokuyor.
bu akşam yaşananları adım adım izlerseniz hakem hatası değil organize bir operasyon olduğunu çok net görürsünüz. amacı net.
öncelikle var kayıtlarının kesintisiz bir şekilde açıklanmasını, yıllar sonra ise bu sezonki operasyonu anlatacak belgeseli merakla bekliyoruz.
dakika 90, kasımpaşa atakta, çağlar rakibinin bileğine basarak topu kapıyor.
net faul, sarı kart kesin kırmızı tartışılır.
hakem devam diyor. devamında fenerbahçe serbest vuruş kazanıyor.
açılan orta kasımpaşalı oyuncunun ve çağların yanından gidiyor. daha 2 hafta önce kendi futbolcusunun eline top çarptı diye penaltı bekleyen fenerbahçe taraftarından hiç itiraz yok.
çağlar korner diye itiraz ediyor, yan hakem outu gösterince koşa koşa mevkisine dönüyor. (penaltı olduğunu düşünse itirazı devam eder ya da eli işaret eder ve koşa koşa mevkisine dönmez diye düşünüyorum)
topun ele carptığına dair asla kanıt yok. var müdahalesi yanlış.
hakem geliyor izliyor. topun ele değdiginde dair yine kanıt yok. penaltı kararı veriyor bu da yanlış.
ele değse bile penaltı diyebilmek için elin doğal konumu incelenmeli, hiçbir görüntüde topun ele değmesi gibi bir sey olmadığı için elin doğal konumu konusunda zaten ortada bir şey yok.
pozisyonun başlangıcında çağlar ofsaytta. ele değdi kabul edelim, ofsayt verilmesi gerekirdi.
90:02 penaltı olduğu iddia edilen pozisyonun dakikası
penaltı 95:12'de kullanılıyor
96:00'da santra yapılıyor.
6 dakikalık uzatma hiçbir şekilde oynatilmamış yani.
98:11'de maç bitiyor. 6 dakika uzatma veriliyor ama 2 dakika oynatılıyor. 4 dakika kayıp.
özetle el mel yok operasyon var. fener yarıştan kopacakken can havliyle feneri yarışta tutmak için yapılmış skandal zinciri var.
şuraya kadar anlattığım olayların birebir ve adım adım aynısının galatasaray lehine yaşandığını düşünün. en az 20 sene boyunca ağlarlardı. ortalık yangın yerine dönmüştü.
utanmadan ismail kartal çıkıp çağlar gördüm elle oynamış dedi diyor. yukarda yazmıştım, aynı çağlar el için değil korner için itiraz ediyor, outu görünce anında mevkisine dönüyor.
ismail kartal muhtemelen aldığı talimat sonrası kandil günü göz göre göre yalan söylüyor.
hemen ardından fenerbahçeli yüksek takipcili hesaplar kasımpaşalı futbolcunun ağzından elime değdi itirafı yapmış gibi bir açıklamayı dolaşıma sokuyor.
bu akşam yaşananları adım adım izlerseniz hakem hatası değil organize bir operasyon olduğunu çok net görürsünüz. amacı net.
öncelikle var kayıtlarının kesintisiz bir şekilde açıklanmasını, yıllar sonra ise bu sezonki operasyonu anlatacak belgeseli merakla bekliyoruz.
yemin ediyorum afrika'daki şike olaylarını bu gidişle geçeceğiz.bu kadar leş bir lig olamaz.
t:fenerbahçenin kasımpaşa maçının uzatma dakikalarında penaltı jokerini kullanması olayı.vicdanı olan her insanın bu nasıl penaltı diyeceği pozisyon.
edit: kaynak eklendi.
edit2: burada da en çok penaltı kazanan takım istatistiklerine bakabilirsiniz özelden bir yazar attı.yine özelden yazanlar var şu açıdan bakınca penaltı ama galatasaray da şöyle kazandı gibi mesajlar.ben beşiktaşlı olarak olaya tarafsız gözle bakan biri olarak burada açı maçı hikaye diyorum arkadaşlar.bu ligin holigan taraftarı kendi pisliklerini savunduğu sürece bu lig gram ilerlemez.hafta içi köy takımı dediğiniz avrupa takımının yaptığı gibi tekmeyi basar gönderirler.bizim ligde de artık rekabet olmalı,beşiktaşlı olduğumu tekrar ederek 3 takımın hegomonyasından çıkarılmalı ve daha rekabetçi bir lige dönülmeli diyorum.böyle gelişiriz.ama maalesef her geçen yıl ileriye gideceğimize geri gidiyoruz.bu yıl bu işin iyice boku çıkmış durumdadır.
edit3: yine aynı maçta fenerbahçe lehine verilmeyen bir penaltı pozisyonu da var bunu da es geçmeyelim penaltı verilse kimse sesini çıkaramaz ama bu pozisyon üzerinden verilen penaltının üzerini örtmeye çalışmak acizliktir. fenerbahçe'ye verilmeyen penaltı
son olarak şuna çok güldüm,buna da faul çalmıştı hakem.pozisyonun içinde serdar dursun olunca daha da komik oluyor.*
t:fenerbahçenin kasımpaşa maçının uzatma dakikalarında penaltı jokerini kullanması olayı.vicdanı olan her insanın bu nasıl penaltı diyeceği pozisyon.
edit: kaynak eklendi.
edit2: burada da en çok penaltı kazanan takım istatistiklerine bakabilirsiniz özelden bir yazar attı.yine özelden yazanlar var şu açıdan bakınca penaltı ama galatasaray da şöyle kazandı gibi mesajlar.ben beşiktaşlı olarak olaya tarafsız gözle bakan biri olarak burada açı maçı hikaye diyorum arkadaşlar.bu ligin holigan taraftarı kendi pisliklerini savunduğu sürece bu lig gram ilerlemez.hafta içi köy takımı dediğiniz avrupa takımının yaptığı gibi tekmeyi basar gönderirler.bizim ligde de artık rekabet olmalı,beşiktaşlı olduğumu tekrar ederek 3 takımın hegomonyasından çıkarılmalı ve daha rekabetçi bir lige dönülmeli diyorum.böyle gelişiriz.ama maalesef her geçen yıl ileriye gideceğimize geri gidiyoruz.bu yıl bu işin iyice boku çıkmış durumdadır.
edit3: yine aynı maçta fenerbahçe lehine verilmeyen bir penaltı pozisyonu da var bunu da es geçmeyelim penaltı verilse kimse sesini çıkaramaz ama bu pozisyon üzerinden verilen penaltının üzerini örtmeye çalışmak acizliktir. fenerbahçe'ye verilmeyen penaltı
son olarak şuna çok güldüm,buna da faul çalmıştı hakem.pozisyonun içinde serdar dursun olunca daha da komik oluyor.*