jayden'in yerde kaldığı pozisyonu özetlere koymayan yayıncı kuruluş masum mu şimdi, yani bu açık açık kanallar konuşmasın bu rezilliği diye yapılmamış mıdır? o kadar ince çalışıyorlar ki özetlere bile müdahale ediyorlar.
Sık geçen başlıklar
24 şubat 2024 fenerbahçe kasımpaşa maçı 2
ekşi'de görfenerbahçeliyim. isteyen profilimde beş dakika gezinsin, 20 tane fener maçı yorumu bulur. ya da sadece nickime bakabilirsiniz.
ama bu penaltı kul hakkıdır kardeşim. hak yemektir. yazıklar olsun.
kasımpaşa hak ettiği bir puanı alamadı ayrı, biz belki oyun olarak hak ettiğimiz ama skor olarak hakkımız olmayan iki puan daha aldık o apayrı.
bu galibiyete sevinen adam bundan sonra bu ligde yapılacak hiçbir "hataya" ses çıkarmasın.
iğrenç lig, her takım birbirinden iğrenç. izleyenlere de bizlere de müstehak.
edit: bir sürü iki penaltımız verilmedi mesajı aldım 3 dakikada. arkadaşlar onlar çalınmadı bu çalındı diyerek hastalıklı bi "hesap eşitleme" işine girerseniz herkes kendini haklı çıkartır. çalınmayan pozisyonun çözümü böyle flu penaltılar mı ? böyle adalet mekanizması mı olur saçmalamayın. şampiyon olamamanın bir gerginliği var ve şu anda herkes sonuç odaklı, önüne bakıyor bunları anlıyorum. fakat yarın başka takıma da böyle hesabı eşitleme penaltısı çalınınca, kartı verilmeyince, ofsaytımsılar konuşulunca itiraz etmeyeceksiniz. ben edicem çünkü bugün de ediyorum. iyi akşamlar.
ama bu penaltı kul hakkıdır kardeşim. hak yemektir. yazıklar olsun.
kasımpaşa hak ettiği bir puanı alamadı ayrı, biz belki oyun olarak hak ettiğimiz ama skor olarak hakkımız olmayan iki puan daha aldık o apayrı.
bu galibiyete sevinen adam bundan sonra bu ligde yapılacak hiçbir "hataya" ses çıkarmasın.
iğrenç lig, her takım birbirinden iğrenç. izleyenlere de bizlere de müstehak.
edit: bir sürü iki penaltımız verilmedi mesajı aldım 3 dakikada. arkadaşlar onlar çalınmadı bu çalındı diyerek hastalıklı bi "hesap eşitleme" işine girerseniz herkes kendini haklı çıkartır. çalınmayan pozisyonun çözümü böyle flu penaltılar mı ? böyle adalet mekanizması mı olur saçmalamayın. şampiyon olamamanın bir gerginliği var ve şu anda herkes sonuç odaklı, önüne bakıyor bunları anlıyorum. fakat yarın başka takıma da böyle hesabı eşitleme penaltısı çalınınca, kartı verilmeyince, ofsaytımsılar konuşulunca itiraz etmeyeceksiniz. ben edicem çünkü bugün de ediyorum. iyi akşamlar.