hayır sampiyonlar ligine girmemizi istemiyorlarsa efendi gibi söylesinler.
yıllardır ayıp oluyor amk.
diğer rakiplere bak bide bu esleşmeye bak.
edit: nacizane comolli seslenişi; forvet al piç.
24.07.2018 · 10. sıra
modexl
23.07.2018 13:19 ~ 16:04