Sık geçen başlıklar

23 temmuz 2016 okulumun kapatılması 1

ekşi'de gör
hangi siyasi görüşe sahip olursa olsun hepsinde aynı kör nefret. bu ülke iflah olmaz yemin ediyorum.

bu okullar gizli saklı, illegal yollarla mı açıldı kardeşim? hepsi devletin onayı dahilinde eğitim veren kurumlar değil miydi? biz mi yanlış biliyoruz?

devlet bu okullara izin vermiş, öğrencilerin oraya dolmasına ön ayak olmuş fakat gün gelip okulun sahibiyle papaz olunca da çocukları "gitmeseydiniz amk" der gibi ezip geçmiş.

doğru mudur yani?

aynı şey cemaate mensup alt tabaka için de geçerli. sen devlet olarak neredeyse 40 yıldır bu yapıya göz yum, insanları kandırmasına müsaade et, sonra da "kanmasaydınız kardeşim" de.

var mı öyle yağma?

sanki tek suçlu bu çocuklar ve aileleriymiş gibi hayatlarını karartmak, yıllarını çalmak ne kadar doğru?