Sık geçen başlıklar

23 nisan 2022 göztepe'nin attığı gol 1

ekşi'de gör
eğer bahisle ilgili bi şey yoksa arka arkaya yapılan aptallıklar var kimse fair play falan filan maval okumasın. göztepe'nin attığı golde bi şey yok oyun durduğunda top zaten göztepe'de soner kaleciyi önde görüp vuruyor. sonrasında ne diye kaleyi açıp antep gol atıyor anlamak güç. penaltı desen ayrı saçmalık pozisyon penaltı değilse antepli oyuncu gider söyler değmedi diye zaten var var. muhammet gidip kendince auta atıyor. adam akıllı bi federasyon olsa şu maçtaki son 5 dakika için soruşturma açar da ne federasyon var ne mhk var. öyle başıboş ligde böyle saçmalıklar izliyoruz spiker de fair play diye anlatıyor. kusura bakmayın yemezler.