Sık geçen başlıklar

23 nisan 2022 adana demirspor trabzonspor maçı 2

ekşi'de gör
ilk penaltı pozisyonunu sonrasında tekrarlanmasını izledim, arog filmindeki maç daha adil oynanmış bence.
kimsenin bir hevesi yok. trabzonspor a verilmiş olan bir söz var bu sene. mhk istifa etmiş. federasyon patlamış başkanı yöneticileri istifa etmiş. bir sürü hakem nedensiz yere kovulmuş. trabzonsporun 7 den fazla kırmızı kartı bilerek es geçilmiş. rakiplerin onlarca penaltısı verilmemiş, haksız yere kart gösterilmiş, oyuncuları atılmış.

bu şampiyonluk kadar büyük bir şike ülkede yok. kime sorsanız hakkını helal etmez.

o yüzden hadi canım benim. başka kapıya. kendi kendinize eğlenin gülün başka bir şey yapamazsınız zaten.