süper bono çıkarılır dolar 1-2 lira kadar düşer. sonra tüm medya organları aracılığıyla bu hamlenin reklamı yapılır. değeri zaten daha önceden baskılanan döviz ve altınları ellerinden alınır insanların. sonra bu enflasyon farkını ödemek için para basılır. enflasyon daha da artar. enflasyondan kaçmak isteyen insanlar gidip ev, araba almak ister. ev ve araba fiyatları daha da artar.
ben şahsen artık bankadaki tüm dövizlerimi çekmeyi düşünüyorum. çok büyük iflasa doğru gidiyoruz. artık bankalardaki döviz ve altın hesaplarına bile el koyabilirler. tabi ki ytd.
24.05.2022 · 23. sıra
athenslayer
23.05.2022 17:51