fas’ta faslılarla birlikte izlerken dünya kupasının nasıl güzel bir etkinlik olduğunu hatırladım. tüm şehir ayakta, etrafta bayraklar, müzikler.
ulan zımbarator karadağ, letonya falan saçma sapan 2 puan kaybı olmazsa biz de buradaydık.
neyse maça gelecek olursak fas beklentileri karşıladı, bir aksilik olmazsa bir puanı cepte gibi bir oyun oynanıyor. hakem ibnesi modric’e 2 tane sarı veremedi, ikisi de çok net tartışmasız sarı olduğu halde.
kendimi benekli ayhan gibi hissediyorum yine gittik garibanı tutuyoruz.
24.11.2022 · 42. sıra
tylerdurdeninkirmiziceketi
23.11.2022 13:45