Sık geçen başlıklar

23 haziran 2024 isviçre almanya maçı 2

ekşi'de gör
hani bilerek yeniliyordu lan bunlar. o değilde şurayı okuyan bir sürü lise öğrencisi filan da var. sürekli öküzün altında buzağı arayan bu tipler yüzünden düzgün insan olma ihtimalleri yok. çocuğum olsa ekşi sözlük okumasını yasaklarım. o derece zararlı bir oluşum burası ya.

gruptan çıkacağı garanti olan 2 takımın fazla zorlamadan oynadığı sıradan bir maç.
adamlar futbolu seviyor, eğleniyor. almanya golü yediğinde spiker sanki almanya golü atmışcasına sevinçle goll dedi. ardından isviçre'nin kaçırdığı goldede aynı tepkiyi verdi. sanmıyorum ki hiç bir alman bu adama sövüyordur. biz daha rakip takımın milli marşını ıslıklıya duralım. taraftar olarak nasıl sınıfta kalıyorsak, saha içindede futbolcu ayrı telden, teknik ekip ayrı telden çalıyor. takım içinde gruplaşma yada mobbing muhabbetleri döne dursun, doğru yada yanlış bizim millet olarak herşeye bi sözümüz var. herşeye yorum yapıyoruz. ama negatif.. hali hazırda bu kadar eksi başkanı, hocası, teknik direktörü, futbolcusu ve taraftarı varken 5 - bu takım nasıl başarılı olsun.