bu nasıl iştir.
internet üzerinden siparişi veriyorsun, ödemeyi yapıyorsun ve sadece teslim almak için mağazaya gittiğinde fazladan para istiyorlar. bazı aveller 50tl'ye takmış ama burada sorun olan para değil. isterse 1 tl fazla istesin. isteyemezsin kardeşim. yazar orada eve teslim deseydi bu ürünü göndermek zorundaydı. nasıl teslim etmek için ekstra para isteyebilir. ben olsam ödemez bir de üstüne hukuki olarak ne yapılması gerekiyor ise onu yapardım açıkcası.
bu mağazadan alışveriş yapıp da olumsuz bir şey yaşamayan kaldı mı? bir de bunların her üründe garanti satmaya çalışmaları ve garanti istemiyorum dediğinizde tavırlarının değişmesi var ki eyvah eyvah.
25.09.2023 · 23. sıra
antecurs
24.09.2023 00:00 ~ 00:02