askerde neler var bir bilsen, beni tabi alırlar amk dersin.
geçmiş olsun biladerim.
gerekli edit: sana rdm'ye git, bilmem ne yap diyenlere fazla uymamanı öneririm. askerde ne kadar viziteye çıkarsan, ne kadar canım tatlı dersen o kadar göze batarsın, derdin önemli olabilir senin için ama seni orada kimse bu bipolar deyip umursamaz çünkü herkes bipolar amk devrinde.
kasma. sikerler ama zamanı durduramazlar.
edit part ii: yukarıdaki arkadaşın bipolar bozukluğu varmış. askere gidebilecek, 1 gün dahi orada kalabilecek psikolojiye sahip değilmiş. muayene olurken binbaşı doktor askerliğe elverişlisin demiş, kendisini izah etmesine izin vermemiş, postalamışlar askerlik yolu görünmüş. gidemem, askerlik yapamam, intiharın eşiğindeyim diyordu, entryi paket etmiş. teşekkürler lütfen.
24.08.2022 · 1. sıra
orodrethinkuzeni
23.08.2022 01:23 ~ 17:15