lokasyon itibari ile şaşırtmayan depremdir. olur da türkiyenin en kalabalık şehrinde yaşanacak büyük depremde ölmez de hayatta kalırsam bir çift sözüm olacak. henüz ortam o cümlelere hazır değil
deprem batıya ilerliyor diye bas bas bağıran bilim adamlarını hadi siktir ettik, neyinize güveniyorsunuz olm siz? hala gündem bilmemne başkanlığına kim geçecek, şöyle mi olacak böyle mi olacak falan filan inter milan
lan oğlum, anlatamıyorum galiba ben, istanbul yıkılırsa tüm türkiye yıkılır. kendi canımı siktir ettim, geride kalacaklara üzülüyorum. bu kadar rasyonel, bu kadar somut bir tehdit var karşınızda, ne yapıyorsunuz olm siz? ne yapıyorsunuz?
ben anlamıyorum ya, valla anlayamıyorum, bu jüpiterin arkasına gizlenip son anda fark edilmiş bir meteor değil ki amk, göstere göstere gelen bir şey, olması gereken bir doğa olayı, asıl olmasa şaşırmamız gereken bir şey
ne yaptınız lan? hazır mıyız depreme? bence deprem bizden daha hazır. gerisini zaman gösterecek. keşke göstermeyecek olsaydı ama gösterecek
24.02.2024 · 33. sıra
deme yahu
23.02.2024 16:24