almanya’yı sosyal olarak çökertecek karar falan denmiş çok güldüm. lan olm almanya ortadoğuda mı? halkı ortadoğulu mu?
amsterdam’da yenilen mantarın, tüttürülen cigaranın içilen içkinin haddi hesabı yok ama avrupa’nın en güvenli ve olaysız şehirlerinden biri. yani olay devletin, ailenin verdiği eğitim/ahlak ve bireylerin kendini ne kadar geliştirdiği ile alakalı tamamen. hani şu bize yıldızlar kadar uzak olan kavramlar yani.
almanya’da kanunla beraber esrarı çekip kendisine ve çevresine zarar verebilecek tek topluluk yine bizleriz.
25.02.2024 · 29. sıra
abideihurriyet
24.02.2024 09:20 ~ 09:21