bazı arkadaşlar olaya inanmamış ama inanmayan arkadaşların türkiye gibi bir ülkede sahip oldukları naifliğe inanmak istemiyorum ben de.
2000 küsur lira yine iyiymiş dediğim teklif. bana geçen sene özel bi okuldan "1 yıl boyunca ücretsiz çalışmayı kabul ediyorsan gel başla. 1 yılın sonunda eğer öğrenciler seni sever ve senle kaynaşırlarsa, o zaman bi sözleşme imzalarız. şimdilik sadece yol ve yemek masraflarını karşılarız" gibi ahlaka bile sığmayan teklif gelmişti. ne güzel demi insanları köle yerine koymak? benim de alnımda "köle" yazıyordu ya, bir yıl boyunca yemek ve yol masrafımın karşılanacağı bir yerde ücretsiz çalışacağım! insan olabilen, bunu teklif etmeye utanır... çünkü bu düpedüz ahlaksızlık.
soran olursa "gençler iş beğenmiyor" dersiniz, kim bilecek.
01.02.2023 · 47. sıra
tirendaz 17
31.01.2023 01:41