zamanında
4 lira olmasın diye millet yastığının altındaki doları satmıştı
5 lira olmasın diye de 3 milyar dolar satmışlardı
6 lira olmaması günlerce milyarlarca dolar satıldı.
şimdi de 7 için kasıyorlar
yahu bu iş böyle olmuyor anlayın artık..
ekonomi böyle yönetilemiyor..
şimdi cumhurbaşkanı çıksa ekonomi bakanının istifasını istedim dese dolar 6.2 olur
ardından demokrasi paketi açıklarsın, gazetecileri çıkartırsın
ölçeklenebilir bir ekonomi getireceğim,
vergiyi tabana yayacağım
imf ile masaya oturabiliriz dersin dolar 6 olur..
yahu olur da olur ama bu kafa o kafa değil..
23.04.2020 · 36. sıra
ozgur deniz
22.04.2020 18:49