çok geç yapılmış bir hamle. bütün muhalifler partiden atılırken nerdeydi? meclis'te çatır çatır anayasa değiştirilip, başkanlık rejimine geçilirken niye itiraz etmedi? kendisi o gün isyan bayrağını açsaydı peşine bir sürü milletvekili takılırdı. ve akp-mhp ortaklığı anayasa değişikliğini referanduma götürecek sayıyı bulamazdı. kendisi bahçeli'den sonra mhp'deki en etkili isimdi. ama anayasa değişikliğini içine sindiremeyip istifa eden sıradan bir milletvekili kadar bile olamadı. atı alan üsküdar'ı geçtikten sonra istifa etse ne olur etmese ne olur.
kısacası sana kırgınız oktay bey. bizi mücadelemizde yalnız bıraktın.
tabi bütün bunları söylerken tipik bir chp seçmeni olarak söylüyorum. iyi parti'yi de bu noktada yanlış yönlendirmemek gerekir. eğer oktay vural iyi parti'ye geçerse ufak da olsa bir katkısı olur. çünkü iyi parti'nin ağırlıklı olarak oy alması gereken kesim akp ve mhp tabanıdır. oktay vural ise bu seçmenler nezdinde hala sevilen birisidir. yani kimse oktay vural iyi parti'ye geçti diye iyi parti'ye oy vermemezlik etmez. tam tersine biraz da olsa akp ve mhp'den oy devşirebilme ihtimali yüksektir.
23.04.2018 · 34. sıra
santradauclusex
22.04.2018 01:15 ~ 10:51