adaletsiz bir ülkenin, adalet bakanı olan bekir bozdağ’ın garip açıklamasıdır.
demiş ki; “türkiye'de tweet attı diye soruşturma açılan bir kişi yok, tweette yazanlardan dolayı açılıyor”
yani ifade özgürlüğü var ama ifade ettikten sonra ne olur bilemeyiz diyor…
adalet bakanı ha bu! 7 yaşındaki bir çocuk yada bir güllabicinin açıklamaları değil. dikkatinizi çekerim. heriften büyük bir tazyikle zeka fışkırıyor…
kaynak
23.05.2022 · 44. sıra
deadgodinme
22.05.2022 18:51 ~ 19:00