kedi sahibi biri olarak söylüyorum; sokağın ortasına çiğ et dökmekle bu adamların yaptığı hayvanlık bence eşit. çok hayvanseversen, kedileri çok hasta gördüysen alır kucağına götürürsün veterinere ya da belediyeye. sokağa ciğer dökmezsin. bu yaptığınız tamamen vicdani mastürbasyon. ayrıca hayvanın belki sindirimle alakalı sorunu var ciğ et en tehlikeli şeylerden biri.
t: kendini hayvansever sanan birinin yaşadığı olaydır.
edit: başlık sahibi arkadaş ilk yazdığında hayvanların hasta gözüktüğünü yazmıştı veteriner muhabbeti buradan çıktı. başlık sahibinin ne kadar güvenilir olduğunu buradan anlayın.
23.11.2022 · 13. sıra
convid 23
22.11.2022 15:51 ~ 22:24