görüntüler kötü, savaş suçu, siviller ölmesin gibi birçok şey söyleyebilirsiniz.
diğer taraftan asıl söylemeniz gereken şey; bu savaş dünyayı ne kadar ilgilendiriyorsa, bizi de o kadar ilgilendiriyor. ülke olarak bizim yapabileceğimiz tek şey, kınamak ve temel insani yardımda bulunmak.
filistin'e destek olup savaşmak isteyen, götüne güvenen varsa siktir olup gidebilir. "türk askerinin o topraklarda hiçbir işi yok!!!"
23.10.2023 · 49. sıra
embazulu
22.10.2023 12:53 ~ 13:35