galatasaraylıyım ama bugün beşiktaşlıydık tabiki.
içerde iskender ve moscowu yen gruptan çık, sonra da lizbonla berabere kal ve lider çık.
zormu? inan hayır. ozaman haydi beşiktaş
23.10.2015 · 39. sıra
kavgamvar
22.10.2015 22:17