gün geçmiyor ki güzel bir haber almayalım.
akaryakıt fiyatlarındaki ötv oranını düzenleyen eşel mobil sistemi ile son zamanlarda akaryakıttaki ötv oranı sıfırlanmıştı. ancak cumhurbaşkanımız bu adaletsizliğe el atarak ötv'yi akaryakıta farklı metotla güzelce monte etti.
kararda ne diyor biliyor musunuz?
"...sıfır olarak uygulanan özel tüketim vergisi oranı, bu kararın yayını ile sıfırdan başlamak üzere her bir malın uluslararası petrol fiyatları ve döviz kurlarına bağlı olarak gerçekleşen azalış tutarı kadar arttırılır.!!!"
yani döviz düştü diye seviniyorsunuz ya akaryakıtta düşecek diye. o düşüş ötv olarak eklenecek ve böylelikle fiyatlar düşmeyecek. çok iyi değil mi....
kaynak
23.12.2021 · 33. sıra
alfabetagama ne la
22.12.2021 08:27 ~ 09:23