avrupa nükleer santrallere geri dönmek zorunda kalır.
seçmene bun kabul ettirirlerse putin gazını götüne sokabilir.
ayrıca, "frankfurt, münih gibi yerlerde bir lüks haline geldi ısınmak" demek için dünyadan haberinin olmaması lazım...
geçen hafta fırtınada evde şortla geziyordum...
edit: hemen yarın legodan nükleer santral yaparlar mı yazıyo yukarıda?
yapana kadar pahalı gaza tahammül etmek zorunda kalırlar.
fransa zaten hiç kapamadı, almanya geri dönmek zorunda kalabilir. tabi dediğim gibi tabanlarına bunu kabul ettirebilirlerse.
23.02.2022 · 7. sıra
el cordobeslerin sonuncusu
22.02.2022 17:19 ~ 18:24