özet geçiyorum;
putin, yani rusya, "kırım'da ruslar çoğunluktu, hakkımızı aldık. luhansk ve donetsk'de de nüfusun çoğunluğu rus, orasıda bizim hakkımız" demeye getirmiştir.
ukrayna demografik haritası;
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/…c9zctg&usqp=cau
bu sayede, abd'de iyice şişmiş piyasaların havasını indirmek için uzun zamandır aradığı bahaneyi nihayet bulmuş oldu.
yandaşlar bilmez, bilenlerde hatırlamak istemez. zamanında bizde hatay ve kuzey kıbrıstaki türklerin hakkını, hukukunu korumak için oralara siyasi ve askeri operasyonlar yapmıştık.
demek ki neymiş, 2022 yılında hala bir ülkenin demografisi ve dili önem arz ediyormuş!
stratejik derinlik diye sınırlarını açıp, milyonlarca ne idüğü belirsiz zırcahil, garip, gureba göçmen ve sığınmacıyı ülkene doldurursan yarın, birgün kafan ağrıyabilirmiş.
ne rusun ayısı, ne amerikanın mandası...
yaşasın tam bağımsız türkiye!
23.02.2022 · 2. sıra
tahirikemal
22.02.2022 00:13 ~ 08:52