100 dolar bozdum ondan oluyor. hahahah gülün amk. ben buldum bu espriyi. anladınız değil mi bu arada. hani ben bozdum ya ondan yükseliyor. hahaha.
amma zekiyim amk ya, böyle süper bir espriyi ilk ben yaptım.
hiçbirinizin aklına gelmedi daha değil mi?
bak bir tane daha yapacağım: yarın 100 dolar alacağım kesin düşer! ytd.
hala gülüyorum amk. hahaha.
23.02.2022 · 32. sıra
sirf beyin
22.02.2022 15:30