amına koyayım böyle coğrafyanın ya. yağmur yağmaz yağmaz yağdı mı bardaktan boşalırcasına yağar sel olur yaşamı felç eder, deprem desen zaten tamamen fay hattı üzerinde yaşıyoruz, yazları desen bi ayarı yok 40 derece 45 derece oluyor.
hala türkiye'nin coğrafi konumunu öven birini görürsem uçarım artık, koduğumun kıta avrupasında ne deprem oluyor ne sel yaşanıyor ne abartı mevsim geçişleri oluyor.
evet altyapıları falan fişman da coğrafi olarak da gerideyiz. şanssızız aga ülke olarak.
22.01.2021 · 10. sıra
hayati cozemeyen adam
21.01.2021 02:50