aq şu kafayı hiç anlamıyorum.
hem suriye'nin bütünlüğünü savun hem de oraya öso yerleştir. sonra da esad'a küfür et.
lan mal mısınız olm? adam tabi ki karşı çıkacak, tutup bizi mi alkışlayacak??!? suriye'nin tam bağımsızlığına düşman öso, hükümet ile çatışıyor, biz ise bir hükümet yerine cihatçı orospu çocuklarını destekliyoruz.
hayır tsk ismini bu radikal islamcılar ile anıyorum ya ona yazık.
öso'ya hiç gerek yoktu. tsk tek başına girip halledecekti.
ps. birkaç entry aşağıda denildiği gibi; ha öso ha pyd, suriye için fark etmiyor? ikisi de toprak bütünlüğünü tehdit ediyor. biz ise bir tanesini bitirip diğerini daha güçlü bir şekilde oraya bırakıyoruz.
22.01.2018 · 37. sıra
anarchyandmetal
21.01.2018 16:18 ~ 16:25