fenerbahçe taraftarlarının yüzünün kara çıkmadığı maç.
rahmetli babamın pana maçı sonrası söylediği sözdü fenerbahçe şampiyonluğu.
yarın babamın yanına gideceğim formamı giyip. sonrasında ise kutlamalar başlayacak.
yaşasaydı bugün beraber kutlayacaktık. bugün gelemedi kutlamaya ama ben babama gideceğim kutlamaya. o beklediğimiz gün geldi ama babam gelemedi.
23.05.2017 · 1. sıra
hayte
22.05.2017 00:00 ~ 00:22